Mari Sini Kalaw Mao Taw Banyak Cerita

Sebelum tu aku mao kesitaw ni cerita 3 dalam 1... hee macam cerita aku sebelum ni...
okeh cerita di mulakan pada malam jumaat...

ini cerita petama...

okeh bah begini citernya...

aku lepak2 dlm bilik.. baring2, berguling2.. tiarap-meniarap..
baca komik utopia sambil dengar2 lagu..hee tuka2 cd lagu--masa tu siok betul.. aku dengar lagu..lagu hatin' on da club-yaeeh!! pastu adik aku masuk trus meompat atas katil... aku plak sambut dia mesra-smemesranya sambil berteriak.. haikyah!! pokk! hantak kepalanya ngan bantal lov2ku...aku ketawa....hak..hak..hak...terus dia cakap..
"kakak anne bah...ehhh"!! ha3 dia pun ketawa..hee....nama dia che'as.. kami sungguh mesra bah kan3!!!
pastu dia pun ikut2lah gayaku..sambil dgr lagu.. baring2, berguling2.. tiarap-meniarap.. pastu dia mem dgn mr.toy2ku..gelang-gulung.. 1 alat permenan yg diletak dekat pinggang..
pastu gelek2..siok betul dia mem.. ketawa2.. aku senyum sak... pastu plak.. tiba2 ujan..yah yah..ujan.. uiiik makin lebat plak ujan.. aku kasi slow vol speaker bab mak ketok pintu bilik suda... aku taw mak mao suh apa.... pastu, adik berenti men ngan mr.toy2. dia bantu aku plak kasi hambur2,belik2 komik2 ku.... tiba2!! dia tanya.... "kakak anne!" "emmm..." "kawan2ku cakap,kalo ada pelangi..ada 'pari2' turun.." erkkk aku tediam masa tu..hanya mampu tsenyum sak... tapi dalam atie aku.... "kakakmu ni pari2 kalo ko mao taw,che'as" hak3....ketaw dalam atie sak aku.....

bah!! abis

cerita kedua plak...

kemari aku sama ana sama misis sama bush..p bwat promosi dekat jalan sandakan..
okeh!! abis cerita...........

cerita ketiga plak...

hee....
lokasi dalam kedai.. aku sibuk ngan megira bil2... -see...betapa aku rajin- ngek!!
2 urang kawan plak..dalam opis service hp.. telampau free kan durang teda keja.. pa lagi bwat keja men cabut2 bulu... bulu ketiak.... hak3 mimang bagus betul bah durang ni...
"ne! kalaw ada si loo kesitaw ha!"-misis "emm..yah3!!"... okeh!! keja siap!! teda apa mao bikin...aku tiba2 dapat akal bijak plak... "kakjak3!!! ana3!! si loo...si loo...datang!!!" besungguh2 aku belakun macam mao masuk 'pilih kasih' sama 'anak wayang' punya keja...hi3...
dalam bilik opis tu...aku dengar durang macam kelam kabut.... misis kuar...ana pun kuar..."mana?" "mana apa?" hee..pura2 lagi.... yeahh...lakunan macam bekesan ngan muka yang selamba.. "ko si loo2?"-misis "yah...mana si loo..ne?"-ana "aikk...kenapa kamu ni...sak bila plak aku cakap si loo2.." aku nampak si ana sama misis...ngan muka durang macam sembelit sak.... "hak3 kah3 hak3" aku ketawa..... gila!! men kejar2 dalam kedai... hak3 tu lah men cabut2 bulu lagi.... aku tegok geramnya durang ngan aku.....

heeee.....

semuga tehibur.............

tahdaaa.... jumpa d lain hari....

chaw!!

rojer n out!!

Reaksi: 

10 Response to "Mari Sini Kalaw Mao Taw Banyak Cerita"

  1. tqa says:
    May 25, 2009 at 1:11 PM

    hahaha. ko nda join men cabut2 bulketi? jgn ko cakap ko teda bulketi.. aku nmpak ari tu mcm utan simpan suda. miahahaha

    *bulketi, semat kan shotfom ku? ngeh3.

  2. khaLifah feDi says:
    May 25, 2009 at 1:17 PM

    emm.........mem cabut bulu ea!!!

  3. Aben says:
    May 25, 2009 at 2:26 PM

    hahahahahahahahahahahahahhahahah
    aahahahahahahahahahahahahahaha

    btul ka bulu keti sis mcm utan??

    kikikikikikikiki...
    err...pasal baju kurung tu..kalo sis pkai tudung nye skali mesti lg o.k...kan k.f??

  4. pink_butterfly says:
    May 25, 2009 at 6:00 PM

    ya, btul3....<--tlg jwb soklan aben bg pihak kf=p


    eeii, nda snonoh btul men cabut2 menda tu....isk3...


    anne, jgn tipu la, sbnrnya anne sma misis ba tu kan yg main cabut2 tu....pastu kmu yg kena kasi main, kena tipu kunun mr loo dtg.elehh, nda mau ngaku kunun

  5. khaLifah feDi says:
    May 26, 2009 at 12:21 PM

    aii..oh ho..kak yan dgn aben kamu ni kn..emm..mao kna cucuk ker?









    lalala.:0

    sipari2 ..kamu ok kan hee~peace!!
    ok baby's..tkay...:)

  6. Ivy Metaga says:
    May 26, 2009 at 8:37 PM

    hahahha..cabut bulu ketiak...mst daaa panjang tu hihi

  7. Nurul says:
    May 27, 2009 at 8:17 AM

    aiyoo..kak yan...k.f mara...
    hahahahaha
    ooooo...ada papa ka ni???
    mmmmm.....-dlm otak ku...dpt mengkap apa yg k.f piki kan-

    hihihihihi...x lama lg...ble la mkn nasi minyak...kan kak yan??

    -ayat2 ini d taip oleh aben..-

  8. Si Pari2 Kecil says:
    May 27, 2009 at 12:17 PM

    tqa:. uikkpah plak ni..men tuduh2 ni..sak bila plak ko pena aku tgok ni ah..macik tqa?! hak3 pandai lah ko speplukasikan bulketi tu ark..

    khaLifah feDi:. ndak lah..men kira bulu..hi3

    Aben:. ko ngan tqa tu sama sak..2 X 5 empatbelass.. kasi kawen kamu mimang padan..bagai pisang d belah senso... hak3

    pink_butterfly:. begini kah akak? ishk3 akak suda lupa,minggu lepaskan akak cabut bulu kepit ku~~ hak3 -akak ndak baca betul2 ni-

    khaLifah feDi:. oikkk...pakcik kf!!! yg ko bebaay ngan aku ni...knapa?! mo kena hantak!!!!!!
    mencabar kewanitaanku sak!! eh3...

    Ivy Metaga:. ha3 yahlah ivy...siok betul durang kawan aku tu... erkk ivy... hi3...tulung cabut bulu ketiak ku? hak3!!

    Nurul:.Aben:. oiiikkk!! budak!! ko pun mo kena hantak jugak mcam c pakcik kf tu?! ko perli c pakcik tu...bukan aku yah!! suh3 ko p blog dia... nasiminyak3.... kutuang nasi ngan minyak sapi d kepalu mu baru korasa..hak3
    sipa mintak sokong ngan akakyan lagi...dasar!!

  9. khaLifah feDi says:
    May 27, 2009 at 12:36 PM

    hoh!!!,apekah semua ni.emm........!!!


    *bwat2 xfhm sdalah..








    bek aku lari dulu..........!!

  10. Si Pari2 Kecil says:
    May 27, 2009 at 12:55 PM

    khaLifah feDi:. bwat2 ndap paham!!!!