The Climb

I can almost see it
That dream I’m dreaming but
There’s a voice inside my head sayin,
You’ll never reach it,
Every step I’m taking,
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking but I
Got to keep trying
Got to keep my head held high

There’s always going to be another mountain
I’m always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle,
Sometimes you going to have to lose,
Ain’t about how fast I get there,
Ain’t about what’s waiting on the other side
It’s the climb

The struggles I’m facing,
The chances I’m taking
Sometimes they knock me down but
No I’m not breaking
The pain I’m knowing
But these are the moments that
I’m going to remember most yeah
Just got to keep going
And I,
I got to be strong
Just keep pushing on,

There’s always going to be another mountain
I’m always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle,
Sometimes you going to have to lose,
Ain’t about how fast I get there,
Ain’t about what’s waiting on the other side
It’s the climb

There’s always going to be another mountain
I’m always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle,
Sometimes you going to have to lose,
Ain’t about how fast I get there,
Ain’t about what’s waiting on the other side
It’s the climb

Keep on moving
Keep climbing
Keep the faith baby
It’s all about
It’s all about
The climb
Keep the faith
Keep your faith


Reaksi: 

Hai sumanya... apa kabar ari ni? sihat jugak.. Alhamdulillah...
hai..... suda mau masuk puasa ketiga suda bah kan? dalam bulan puasa nilah jugak kita pasti dapat tengok dan lihat bemacam2 dan ragam, ndak telepas jugak asalan.. heee.. apa ndaknya, orang suma sibuk bpuasa tapi ada jugak yang sibuk makan2 tanpa merasa segan silunya malunya diaorg .. bila di tanya kenapa ndak puasa? adalah jawapan yang ntah dapat diterima ataw ndak.. contohnya... "alaa...org tengah nek bendera merah apa " haa..ni kalau bagi kaum pempuan yang jawab...kalau lelaki? ndakan mau cipta alasan dan cakap "eh,saya pun nek bendera merah jugak,ndak bole posa". adakah jawapan tu releven? tepuk dada,tanya selera...'hai selera bebuka nanti mau makan apa'.. tapi menghairankanlah jugak, sepa yang pernah datang bulan sampai 2-3 minggu? adakah mereka dari golongan yang suda monupaus? huis!! haa.. ni jangan di bwat heran pulak... maklumlah kan ramai yang malas bpuasa ni, tapikan durang golongan yang sangat kesian..kenapa aku cakap macam tu? yahlah.. sudalah bulan ramadan datangnya setahuan sekali, salahkah bpuasa tu? susah sangatkah bpuasa tu? adakah org mati gara2 bpuasa? jadi pikir2kanlah apa yang terbaik untuk kita suma... sepatutnya dalam bulan yang penuh mubarak ni, banyakkanlah berbuat amal kan....
bah....









akan bersambung....

Reaksi: