Mulanya Satu Cinta




haye suma....

hee....

erkk....aku betrip tayang muka ni...hi3
ada sepa2 merinduiku masa ketiadaan ku ni?
yeee...menaya lagi...
kamu2 suma okeh ka? sehat ka? baik ka? suda makan?

haaa?belum makan?! hak3 cantik!!! yuk cepat carik kasut...bawak aku jalan..
kita makan2 lah....

hee... lama ndak update2 blog ni...aku rasa macam lupa suda macam mana mao berkarya...
kerkarya?kih3 mintak puji bah kan..

emm semalam kaco ruma... adik pengsan, adik aku yang ke-3, BB namanya...
suda d kestaw sama mama, diam2 lah sebab daru sembuh sikit deman... naah ndak mendengarkan... sibuk jugak mencari skap tudungnya sebab mao sekolah ari ni... sibuk mencari2 masuk bilik aku sama mak..ndak jumpa... nasib baik yang sebelum dia pengsan tu, mak sempat tengok dia jalan macam urg mabuk minum tubak..sebab masa tu mak menonton d ruang tamu, ngam dekat ngan biliknya..mak ikut dia masuk dalam biliknya...terus rebah!! aku masa tu siok2 baca novel tekejut mak manjerit adik pengsan... aku terus lah lari dalam biliknya..bilik kami besebelah sak..

masa tu haru ruma..aku tengok muka mak,pucat bah... huiii..adik ku ni mimang..dapat sak sakit begini lah...cepat itulah..inilah... kesian jugak,bab adik ku badan lemah.. senang sak kenak sakit2.. suda bah tu d bawak p klinik kemarin dulu.. emmm sekarang d ruma lah dia... baru ada exam kununnya..kan dia mao pmr..tapi semalan mak suda telepon cikgunya..kestaw dia sakit..

okehh...aku plak sibuk ngan novel masa ni....


novel ni best <-- adalah blog si penulis.... heee siok baca novel ni... okeh mao sambung baca ni... aku rasa macam ada kekok sikit plak masa update blog ni...hi3 mintak puji lagi bah


erkkk jangan mintak pujik plak yah...tajuk tu aku saja sak mao kasi pomot2 sama kamu....hu3

erkkmaaf yah bwat teman2 ku suma..nanti aku akan mengomen ngan omelan d ruma kalian...dahdaaaa...

chaw! rojer n out!!

Reaksi: 

5 Response to "Mulanya Satu Cinta"

  1. khaLifah feDi says:
    May 21, 2009 at 1:55 PM

    emm........

    s
    e
    l
    a
    m
    a
    t

    m
    e
    n
    j
    a
    m
    u

    s
    e
    l
    e
    r
    a

    s
    i
    p
    a
    r
    i
    2

    ok.sekian..

  2. asyraf says:
    May 21, 2009 at 4:44 PM

    semoga adik awk sihat~~!!
    rajin ek bc novel??huhu
    tpkan sy kurang phm la ckp sabah...hahah

  3. khaLifah feDi says:
    May 21, 2009 at 4:51 PM

    sila tgk kamus ea..asyraf.hi3..op3..peace!!!

  4. Ivy Metaga says:
    May 21, 2009 at 4:56 PM

    harap adik pari2 sihat wokey..kesiannnn...
    pari2 tinggal di kk ka??
    sebab ada kala sy travelling ke sabah, mana tauk bole intip2 pari2 di sana hahaha..cakkkk!!!..

  5. Si Pari2 Kecil says:
    May 22, 2009 at 12:35 PM

    khaLifah feDi:. terimahkasih!!

    asyraf:. hu3...yup...semalam tgok dia okeh ckit suda..ermm bole kestaw mana satu yg ko ndak paham aku bole bagitaw..

    Ivy Metaga:. oh.. ivy.. adik suda chat ckit..makaseh.. erkk kih3 pari2 tggal d ld..jauh lagi dari kk..erkkkjangann men intip2,malu la ai,,,ha3