Semangat Waja

yah~ salam hari minggu semuanya.. apa kabar?! yek belanja aku makan baksO~ ngeh3~

okeh~ rasanya soalan yang aku berikan kelmarin itu tiada seorang dari anda yang dapat menjawab dengan sebetulnya~ muhehe~
tapi... syabas cap babas aku ucapkan.. korang ada semangat waja~ trimas kerana berusaha menjawab dengan sebetulnya, namun ternyata jawap anda itu tidak memenuhi syarat dan terma dalam senarai 'kalau betul satu ringgit' haha!~

aku suda bagi jawap seorang pun ndak perasan yah.. muhehe
nasib suda di sound awal2 si apis..kalau tidak~ meyang terbang seringgit aku~ haha!

okeh~ tanpa membuang aku akan memaparkan jawapan pasa soalan kelmarin itu yah...


K = alau
B = etul
S = atu
R = inggit


haha!

ada siapa yang kena?

3 Response to "Semangat Waja"

  1. .ib. says:
    October 25, 2009 at 2:34 PM

    cehhh...~~~!

  2. GadisKasutConverse says:
    October 25, 2009 at 5:31 PM

    cait!!=P

  3. Uchi-Sensei says:
    October 26, 2009 at 12:07 PM

    hee..mengolok lah tue..btw lucu bah ko..pndi sak wat soklan trick begitu..=p

    ok bye tekcare..sipari2
    chaiyaok gambatte..!!!
    ochiniwa ommaicette..
    "kage bushin no jutsu"

    ps:-gwe akn berhide for momet coz bz dgn proposal hee pray for me to succes my new carier..yer bye..keep u blog ea..

    ~D~

    toin2 syhhhhhh =p