Aku Juga Heran Kenapa Aku Selalu Jatuh

Assalamualaikum....

hye sumanya..hee~~
aku ada cerita ni.. cerita pasal aku hee... yah!! knapa aku selalu jatuh..?? ermm..heran jugak
ari ahad ari tu.. lepas aku jenjalan ngan kawan2 aku pulang la ruma lah..hee yah lah abis tu maw pulang p ruma sepa lagi kan.. len la kalaw kamu kasi aku tumpang tinggal d ruma kamu..wahaha
lepas tuka baju,aku cepat2 lah p dapur bawak mee sup yang aku beli dari bandar.. sampai dapur aku letak mee sup tu d atas meja,pastu panggil adik2 aku yang ada main d belakang ruma..
pastu masing2 bawak mee sup p luar dapur,belakang ruma sana ada meja sama kerusi siok kalaw dapat duduk2 makan2 d situ..tinggal aku d masi dalam dapur,amik mangkuk,tuang sup dalam mangkuk.. milo panas aku ndak ketinggalan.. pastu aku lalu bahagian dapur dekat mesin basuh..
pokk...praakkk...traaakkk...treeeekkk....krekkkk...keeedddebuuuk... aahhh ndak taw apa lagi bunyi yang dapat d samakan masa aku jatuh terpeleset tu.... waaaahhh... sakitttnyaa buntut aku...sama siku yang jatuh menyembah lantai simen tu...hu3.. maw saja mengalir air matu ku ini...hu3.. Hi5 Emoticon terus..adik2 aku datang tengok..sebab durang dengar bunyi mangkuk sama gelas yang jatuh tadi.. Hi5 Emoticon sakitnya..bukan kepalang... ehh.. bikin malu sama aku sak...
haa.. tu nasib baik jatuh d ruma... yang paling mengerikan masa aku jatuh d CP Hi5 Emoticon tu lagi lah... hak3 ndak taw mana maw d simpan malu ku iniHi5 Emoticon aku jatuh d depan tangga ke 2,tingkat 2....erkk...sampai tebaring aku.. sebab mengelak dari belanggar ngan org..... tu plak gara2 carik mayonis sebab maw bwat makaroni.. aku masi ingat lagi tu..malam takhbir hari raya tahun 2006...... hak3 bayangkan lah seda berapa lama peristiwa tu..tapi sampai sekarang masi ku kenang.. eeehhh... betul2.... tu aku bwat kali ketiga d depan org ramai..tapi bukan d tempat yang sama lah.... ha3

okehlah...cukuplah tuk kali ni cerita aku...
sambung d lain masa lagi...


Reaksi: 

7 Response to "Aku Juga Heran Kenapa Aku Selalu Jatuh"

  1. Ivy Metaga says:
    June 17, 2009 at 8:29 PM

    hahaha..pari2 ni bah, lain kali kalo mauk jalan, jalan pelan2

    Tips utk elak jatuh di luar:
    kalo mauk jalan di luar, pakai high heel bagus, sebab nt jalan pun pelan2 jak sb control ayu hahahahaha...
    tapi kalo kaki terpelecok sb ndak biasa, itu sy tak tau suda lalalala...larrrriii!!

  2. Mohd Ariff says:
    June 17, 2009 at 10:17 PM

    yg pasti kalau jatuh.. akan ke bawah.. bukan ke atas. haha

    **pernah jatuh cinta? lalala~

  3. Aben says:
    June 17, 2009 at 11:30 PM

    ku sgka kan si pari2 jtuh cnta...
    rupa2 nya...jtuh tedudok...
    kuang kuang...
    tu la...kelam kabut cr mayonis...
    apa mcm?
    mnis ka rasa jtuh tu?
    manis ka masin?
    huahuahuahuahuahuahuahuahua...

  4. Si Pari2 Kecil says:
    June 18, 2009 at 5:09 PM

    Ivy Metaga:. ha3 cik ivy pari2 ni mana pandai men jalan pelan2..lajuu..macam sonic..zreeeoommm..

    erkk ivy..pari2 pakai hihg tu lah yg jatuh cinta ngan lantai..wakaka
    palah tips cik ivy..tgok tu siap lari lagi..

    Mohd Ariff:. sepa cakap jatuh keatas? ha3 memang jatuh ke bawah jugak...

    **ni soalan apa ni.. PMR ka STMP? hahaha

    Aben:. sedap!! rasa masam2 manis2!! ko maw rasa jugak..hak3

  5. pink_butterfly says:
    June 19, 2009 at 4:52 PM

    anne...akak dtg ni...lama nda bukak blog...teda mood bah...

    anne cmna? sehat?

  6. Si Pari2 Kecil says:
    June 20, 2009 at 2:00 PM

    akak yann:. oh..aka...rinduku pada mu telah kaw bawa...hak3
    anne chat2 sak...bah akak napa teda mood plak ni? ada sepa2 yg bwat aka sedih ka? bah kestaw anne.. biar anne tinju2 dia..heee

  7. khaLifah feDi says:
    June 27, 2009 at 12:27 PM

    alahai keciannye..huhuh klu kita ade leh tlg pinpim kn hee~