hye all!!

hee~~

bah pa kabar suma? harap kamu sehat2 sak yah..

bah aku maw bwat pengumuman ni..

aku bahwasanya... ehem2!! maw berenti keja suda d tempat keja aku sekarang ni.. jadi, mungkin aku pasni...jarang dapat meng'online'kan diri.. huk huk huk
aku maw fokos kepada seni jahitan yang aku sedang belajar sekarang ni... sebab aku punya impian... aku pasti korang juga punya impian kan? dan ingin mengejar impian tu..begitu jugaklah ngan aku ni... hee~~ [ skemanya pari2 ni] wahaha

bah.. ada masa nanti aku akan update2 jugaklah blog ni...
bila rasa rindu ndan korang... aku pasti datang!!

datang ke blog kamulah!! palah!! haha

bah chaw~~

Reaksi: 

7 Response to " "

  1. Mohd Ariff says:
    June 13, 2009 at 7:16 PM

    pari2.... pinjam sayapmu aku ingin terbang!


    **moga berjaya dlm apa2 pun jua lapangan... (tak termasuk lapangan terbang :)

  2. Ivy Metaga says:
    June 13, 2009 at 9:42 PM

    ohh..nanti kalo dah pandai jahit, tolong jahit baju sy boleh hehhehe

    anyway all the bestt to u!!!!

  3. Pujangga Asmara says:
    June 13, 2009 at 10:42 PM

    Semoga Berjaya Bah.. Nanti Sudah Terer, PA Mahu Hantar Baju Untuk Kamu Jahit Ya.. Hohoho..

  4. Aben says:
    June 13, 2009 at 11:45 PM

    wahai pari2
    saya nak mntak tlong kamu jhit kan baju raya saya
    ble x?
    kah kah kah
    pari2 pon pndai jhit...igat taw sihir je...
    kuang kuang...
    :P

  5. Si Pari2 Kecil says:
    June 15, 2009 at 12:29 PM

    Mohd Ariff:. erkk kalo kamu pinjam abis sa pakai apa plak?! bwekk!! ndak bole..haha

    **makaseh..hee [aaikk apa kes plak masuk kapal terbang ni..mana muat tu]

    Ivy Metaga:. okeh bah..kalo kw.. yang penting..tolonh bagi upahnya jgak...haha

    Pujangga Asmara:. oh..PA!!makaseh! antar jan ndak antar...[antar ngan upah sekali yah PA] haha

    Aben:. kah kah kah... wahai budak aben..tolonh kasi upahnya..
    aikk..ko pikir plak..

  6. Aben says:
    June 15, 2009 at 8:31 PM

    upah?
    oooo..ble..
    no prob..
    kak yan ble tlg byar kan...
    hahahahahahahaha

  7. Si Pari2 Kecil says:
    June 16, 2009 at 5:53 PM

    Aben:. hak3 ko teda keja len..bah! mana akakyan?