Salam Marhaban Ya Ramadan

Assalamualaikum....

salam ramadan semua...
bagi yang baru lepas sungkai[berbuka posa] tu, termasuk aku sekalilah.. alhamdulillah... syukur.. baru lepas sungkai tadi... jam 6.18pm.. opSS!! ni waktu berbuka bahagian lahad datu saja.. yang bukan dalam area ni..haaa jangan pulak pandai memandaikan diri ikut berbuka jugak...
lama benar jugak ya blog aku ni kesepian tanpa entri yang dipetik dari jari ke keybord.. selama ketiadaan ku megisi kekosongan blog ni,haiii bermacam2 hal yang berlaku di luar sana.. nak di ceritakan satu persatu,banyak! haa..panjang berjela2 entri aku ni barangkali jugak bukan karangan suda,tapi boleh jadi sebuah novel! haa.. ndakah naya diri anda sekelian bila membacanya? silap2 ada yang muntah darah macam kena santau!! huiish!! ndak maolah aku...
bah... lepas sungkai, pergi solat tarawih kan? haaii.. bila dalam surau ataw masjid..macam2 hal bunyi karenah yang aku dengar..biasanya yang suka buat semua ni,budak2 kecik lah... bila di ingat2 kembali masa zaman pramatang iaitu zaman kanak2riangria... siok kan.. adakah tengah solat sempat becakap2 dan bercerita.. lepastu bila suda sedar salah.. terus masing2 cakap... "hoiii..kalo sembahyang mana bole becakap" adakah?!



akan bersambung....

Reaksi: 

4 Response to "Salam Marhaban Ya Ramadan"

  1. Aben says:
    August 22, 2009 at 7:50 PM

    salam ramadhan...

    lame x update..ade pape brite yg hots?

    ngahahahahahaha

  2. khaLifah feDi says:
    August 22, 2009 at 9:35 PM

    eh incik aben awl ko komen ...

    oic sungkai..!!!

    akhirnye sipari2 jumpe jugak blog beliau...maka terupdatedlh blog nie..yippi !!!!

    agaknya yg bercakap tyme solat tu mesti sipari2 kot hee.~

    bah jgn marah ..lalala

    slmt berpose......!!!

  3. Mohd Ariff says:
    August 22, 2009 at 11:52 PM

    Lama dia terbang..
    Sampai lupa pada taman bunga larangan.
    Tinggalkan kami di sini sendirian.
    Salam Ramadhan.

    (pantun 4kerat)

    haha

  4. Si Pari2 Kecil says:
    August 24, 2009 at 1:10 PM

    Aben :- salam ramadan jugak...
    he3 orag baru kuar dari btapok..

    khaLifah feDi :- ha'ah.. kf.. law ada contes mampus dt aq terbang ha3
    he3... agaknya....

    Mohd Ariff :- erkk adakah pantun ni mo d balas arif?
    okeh!!

    terbang jauh akhirnya ke blog jua,
    bunga larangan bunga keramat,
    tup2 timbul dalam bulan ramadan jua,
    arif posa agaknya sekerat2 ya...?

    hahahahahaha