Hari Raya+Save Budjet=Bestnya!

Assalamualaikum.... suma...
hai...~ Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin! jika aku ada pena tekasar bahasa,tesasul ayat n terumpat ngan sengaja, mengejek2 n mengolok2, meghirdik2... maafkan aku yah~
hi3 raya dulu baru mo ucap hik3... peace!

Suma orang masi sibukberaya kalik yah... waa~ dapat duit raya tu bagi2lah... mana siok pakai sendiri2 ndak best..toing3~

aku pulak baru stat keja ari ni... ikut hati ku ni seminggu lagi baru aku mo keja.. biar aku ambek cuti panjang2 aku balas dendam d ruma.. pembalasan sipitung! em! aku mo tido puas2nya... tapi apa bole buat c bush call suda semalan,kununya besok keja...haiyah~ ingatkan durang c bush n kakjak tu mo bcuti2 lagi 2-3 ari d borneo paradise... tapi! hampas! apa bole buat ndak keja kena cut3 pulak gaji... uish~ sayang gaji 3 ari... mana aku maw~ sudahlah raya ni banyakpakai duit.. tengok , kalik ndak sampailah duit poket sampai bulan depan ni... ha~! sebab tulah dalam otak suda rancang strategik... kih3..... besok2 kalo lapar.. p sak beraya d ruma orang... kenal ndak kenal belakang kira..yang penting..janji perut terisi.. so,limpa jantung ginjal dapat bfungsi.... wakahkahkah! ah macam? idea best kan3~... haha!
masa raya petama n kedua... Ya Allah! ramainya orang datang beraya.. dari yang melayunya,sampai ke cina n tamil nya...... meriah raya tahun ni.... eh3~~ ampir telupa... hee~ so, sepa2 yang mo beraya ke ruma tu... mari lah..jemput keruma.... masi tbuka lagi... senang sak kalo mo cari ruma aku... lahad datu,jalan tawau,kampung silam lamak,dekat sekolah rendah kebangsaan kampung silam... limpas sikit dari sekolah,sejauh 500meter.. d simpang sebelah kiri dari lahad datu.. ada signbrd color blue n yellow.. masuk sak simpang tu.. ada ruma bwarna maroon purle separuh kayu, separu batu...haaaa~~~!! tulah ruma aku! ruma ku syurgaku...hi3 tapi sebelum kamu suma maw p sana.... kasitaw dulu... so, senang lah mo masakkan untuk korang.... lalalala








Reaksi: 

4 Response to "Hari Raya+Save Budjet=Bestnya!"

  1. Aben says:
    September 23, 2009 at 7:57 PM

    oww...haaa...jalan tu ya...
    taw2 sudah....hehehe

  2. PenuliS says:
    September 23, 2009 at 9:43 PM

    slmt ari raya anne..itu pic anne ke?cantik2...=)

  3. Si Pari2 Kecil says:
    September 24, 2009 at 12:41 PM

    BudakSot :- law suda taw pa tuggu lagi..yuklah jemput beraya p ruma..

    KakrEEn :- yah..kakreen selamat hari raya... erkk~ malu i~ agaknya tu pic anne hi3

  4. Uruchimaru @ kf says:
    September 27, 2009 at 10:30 PM

    emm thn dpn akan sampai hehehe =p