KISAH SI PENIPU DAN CUBAAN MEGURAT

Cerita ni belaku kemarin kira jam 1 begitu…..

I wanna make up right na na na

Hp aku bebunyi
Tanda ada call in… yeeeeeeee
Aku sambut ar

“helooo”
“ya hello selamat tengah hari ini dari syarikat pendaftaran master kad dan visa”
“ump..apa?”
“begini cik… saya farid ingin mengesahkan sama ada cik masi menggunakan master kad atau visa?”

Ikkzzz….. there must sumting… wahaha whach out…

“ohh..yah2… tapi saya dah lama nda guna macam mana tu yah?”
“oh..begini cik kebetulan saya ingin mengcek dan mengesahkan kembali pendartaran kad2 tu.. dan di sini saya memerlukan no ic cik”
“Ha?! Okeh3”

Aku dah mula begong..menipu ko ar… jagak lah kaw!

“oh…erkk encik ni sapa ar?”
“saya farid..Cik2 kurang jelas ler”

Kebetulan masa tu aku pakai hp kedai yang memang ada prob siket

“ha?!3 apa?! Eh… nda jelas.”
“cik2 ni dimana?”
“ha?! Ohh D utan”
“cik3 d mana kurang kelas ler”
“d utannnn”
“ohh selamat petang”

Astagah..ko ada d depan aku sekarang.. aku tampar2 kepala ko

“haa…nda3 d utan”
“oh! D utann.”
“yah”

…………………
Mt…….

Sebab hp tu pun kong batry.. cisshh!!

Nda bule jadi ni… ko suda menipu ni
Aku maw kenakan org tu lagi… lagi pun aku maw megurat… dengar sora ensem a!! Soranya sak nda taw la kalaw rupanya..ha3

Taip meseg..

“penipu!! Ko sapa ar? Eh.tp mcm mana ko taw aku guna master kad ni?”

Satu pembohongan aku untuk memancingnya

“ckp leklok? X leh?”

Alamak!! Mamat ni… marah Nampak! hahaha

“oh…sorry… erkk tapi ko sapa ar?”
“sye farid”
“oh..farid.. u’re so funny..ops..my hp lowbat sorry”

Aku cuba2 usha urat dia…waaahaha

……………………………

“Bukan farid kamil kah ni?”
“bole bekenalan?”
“a’ah farid kamil la ni,nape?”

Ekeleh mamat ni menipu lagi…..ada no hp farid kamil macam ni?..
0162107514

Hahahahahahaha

………………………

Sampai situ saja… sebab kedit aku suda kong juga

Ni la akibat kalaw cuba2 maw bermain ngan si pari kecil
Sempat lagi aku batrip ada master kad wahahaha…
Ni adalah panggilan ke-3 yang penah hubungi aku macam ni..

eemmmm ada sapa2 maw cuba kaco2 si pari2 kecil ni??

Reaksi: 

11 Response to "KISAH SI PENIPU DAN CUBAAN MEGURAT"

  1. Dato Paduka Masri says:
    February 25, 2009 at 11:43 AM

    Farid kamil kunu.....

    llalalalal

  2. Si Pari2 says:
    February 25, 2009 at 11:48 AM

    Dato Paduka Masri:- klon farid kamil...

  3. zener_lie says:
    February 25, 2009 at 12:09 PM

    aku mau mencoba.

    tar ane bilangnya dari sahabat dari jakarta yah :) tapi apa mungkin no hape-mu ajah aku tak tahu :)kasih tahu dulu dunk :)

  4. pink_butterfly says:
    February 25, 2009 at 12:10 PM

    anne,

    sora cm ensm ka?


    bah, kasi ngurat dlu utk kakak bah.

  5. tqa says:
    February 25, 2009 at 1:38 PM

    haha..
    anne (ceyh.. aku ikut je dorg pggil ko anne)
    ni kes dua2 gatai nih!
    hahaha~
    :P

  6. KerusiMaLas says:
    February 25, 2009 at 8:37 PM

    Salam..hahaha kelakar.

  7. Shitsurei shimashita says:
    February 26, 2009 at 10:19 AM

    aduh!du!du! apalah mo tipu kasi ngam lah, ayak...dilayan ja, mana tahu betul2. hehehehe!!!

    slalunya benda yg kita x harap tulah yg selalu menjadi..

  8. tqa says:
    February 26, 2009 at 10:23 AM

    dat's wat we call 'product gagal'
    hahaha

  9. Si Pari2 says:
    February 26, 2009 at 11:56 AM

    zener_lie:- huh?! maw bah bole saja kalaw ko...ha3 cepat kasi nombor hp mu...


    pink_butterfly:- kakyann jangan tepedaya hanya kerna "encem" ha3

    tqa:- Tqa aku belem bwat entri pasal gatai gatai punn..ha3

    KerusiMaLas:- kelakar?! yuk kita ketawa sesama...wakakaka

    Shitsurei shimashita:- ni kes penipuan suda... jangan mudah kena tipuuuu...

    tqa:- ko cakap aku nda paham..wahaha..

  10. tqa says:
    February 26, 2009 at 2:21 PM

    hahaha..
    produk gagal maaaa..
    yg sgt hampess..
    nda pndai ngorat aweks.

    -ngerti buk peri??-
    :P

  11. Si Pari2 says:
    February 27, 2009 at 8:28 AM

    tqa :- itu la bah dia..nda maw mintak ajar dulu sama aku...ha3