Si Pari2 Kecil Kurang Sehat

ohh.. ndakk!!

aku nda suka laa bila si gastrik datang menyerang aku
semalam sakitnya perut aku,macam kena senggugut sak, pada hal ari senggugut suda suda belalu
semalam mak suh aku makan ubat si gastrik...waaa aku nda suka!! nda suka!!!

pahit la ubat bewarna putih cair tu.. bila gastrik aku datang aku akan mula merasa sakit d ulu hati,jalan tecuhgap2 nda sampai 1 minit..sudaa macam kena ampus sak..uikkk..palis3..

aku kena gastrik bukan nda makan...aku makan, tapi agaknya aku lewat makan...seekiitt masa sak.. bila makan.. huuuii!! kuantiti makanan aku ambil macam urg2 gemuk..op!!

bila da gastrik aku datang menyerang,nda seghari 2..tapi beminggu, kalaw cepat ilang pun paling awal 1 minggu..paling lambat sebulan..neeeh kaw!!! sandi bah!!

aku stat kena gastrik masa aku high skul, errkk nda silap from 2.. uiiih...gilak mendadak aku time tu... kesian aku tengok mak aku jaga aku siang malam.. bila aku makan di jaga,takut kalaw2 aku nama sak sak makan...tapi nasi nda sampai perut.. napa?! aku buang balik la...ha3

dan epik dari aku dapat si gastrik ni.. aku nda bole ketawa telebih banyak.. maksudnya aku nda bole ketawa gilak..sebab bila aku da ketawa banyak.. aku akan rasa maw muntah2...ekkss.. bikin malu sama aku sak.. nanti urg tengok pun pandai miring otaknya...neeeh

pastu....aku nda bole becakap banyak dan banyak bejalan.... sebab aku akan merasa simtop2 ampus..iaitu asma... neeeh bah merasa juga aku macam mana urg2 kena penyakit asma ni..

bila aku gastrik...mak aku akan pastikan aku minum susu..huk3 tadi pagi awal suda mak aku bwatkan susu..adeeeh
pastu d sediakan lagi aku bekal..wawaw...mak aku sayang ko very much!!

Reaksi: 

14 Response to "Si Pari2 Kecil Kurang Sehat"

  1. tqa says:
    February 27, 2009 at 9:59 AM

    "palis2..." hahah. pigang kayu cpt!
    kesian ko..
    sa igt pari2 nda bole skt..
    mn tongkat sakti ko?
    alala.. ko ni..

    *get well soon

  2. ab geldofg says:
    February 27, 2009 at 10:19 AM

    jga ksihatan



    aku dah jatuh cnta dgn kg ko...

  3. FaDLi says:
    February 27, 2009 at 11:20 AM

    aiyo...kesian nya dia

  4. zener_lie says:
    February 27, 2009 at 3:53 PM

    bawa payung sebelum hujan.

    jaga kesehatan yah :) miss u

  5. Seri Subuh Agrofarm says:
    February 27, 2009 at 4:04 PM

    btol gak kate si tqa tu...
    pari2 n para2 yg len mane?x maw tlg ka kwn yg skit ini??

  6. tqa says:
    February 27, 2009 at 5:18 PM

    seri subuh>
    well~ B-) haha.. bangga suda ni
    haiya.. sa bkn pari2 la..
    sa ada paru2 seja.. haha
    xpa2.. sehat jg tu c anne!
    ayuh sodari.. bangkit!

  7. 여자 이니까® ☂[x]O[x]O☂ says:
    February 27, 2009 at 10:30 PM

    hye..
    wish u get well soon.. ;)

  8. vidadarisakura says:
    February 28, 2009 at 7:40 PM

    aku sampai sekarang kompiush ada sakit gestrik ka teda..


    hee

  9. vidadarisakura says:
    February 28, 2009 at 7:41 PM

    eh lupa!
    hee


    palis2 ko teda apa2..
    hee
    ketuk2 meja lagi ni..
    hee

  10. KhaLifah feDi says:
    March 1, 2009 at 12:04 PM

    harap cpt sembuh c pari2 ok..


    *bln 2 aritu aq sakit ..skunk bln 3 harap teda ag arr..

  11. Helmi Razali says:
    March 2, 2009 at 7:22 AM

    tak tahu pulak gastrik dan senggugut mempunyai rasa yang sama. Patut lah perempuan yg tengah senggugut rasa nk pelangkong je orang di sekeliling dgn ganas..

    Saya alien dari Marikh bernama Helmi, Saya akan menakluki bumi. Muahahaha

  12. KhaLifah feDi says:
    March 2, 2009 at 11:10 AM

    cpt seyhat ok pari2..

    *sabar menanti n3 qm..

  13. Shitsurei shimashita says:
    March 3, 2009 at 10:50 AM

    cik si pari2 udah sihat? da migrain skali ka?

    sekarang gastrik yah minum susu, takut muntah balik wo!

    yg penting makan ikut time ma! hehehehe!! sa pun da gastrik. :p

  14. Si Pari2 says:
    March 5, 2009 at 1:07 PM

    tqa:- ha3 taw juga ko pa tu palis2..hee~~~ aku kan sipari2 yg malas nee..ndak lagi d kasi tongkat sakti...ha3bah ko tggal mana?

    ab geldofg:-alhamdulillah aku da sihat...

    FaDLi:- isshh33..memang sungguh kecian...bagus d buang ha3

    zener_lie:- waktu tido saja aku ndak bawa payung...hi3

    Seri Subuh Agrofarm:- budak!! kalaw sis ni kan lelaki, sis maw jadi tok imam..ha3

    tqa:-ha3.. haip!!! bangkit laahhh..bangkit lahh...ha3 padan kamu 2 ni...

    여자 이니까® ☂[x]O[x]O☂:- tengkiew3.. toh xe..toh xe..

    vidadarisakura :- hee..yah bah..palis2..he3..taip sambil ketuk meja gak ni V..bah,,aku suda jumpa doktor...dia bilang..ko chat sakkk~~


    KhaLifah feDi:-haip~~toh xe..toh xe.. sipari2 da chat~~

    Helmi Razali:-em!! me..rasanya aku maw pelakonh ko sekarang ni..lalala

    Shitsurei shimashita:- naga!! haip!! mari kita begabung menentang.. si gastrikk..ha3


    makaseh..atas keperihatinan kamu sume~~~